חב”ד קפריסין. גיוס המונים פרימיום

קמפיין גיוס לבניית בניין בית חב”ד בלרנקה קפריסין, במסגרת הקמפיין גוייסו 180,000 דולר (שהוכפלו על ידי תורמים) בתוך 48 שעות. הקונספט: הארת הבניין באמצעות תרומת נרות, כל נר שנתרם (סך של 180$) האיר עוד את הבניין, לאחר תרומת 1,000 נרות הואר הבניין במלואו

חב”ד קפריסין. גיוס המונים פרימיום

פרוייקטים נוספים

גורמים לשינוי טכנולוגי לקרות.

אתר לחברת דיגיטייז – אופטימיזציית תהליכים באמצעות החלטות מבוססות נתונים, תוך שימוש בגישה ממוקדת יעילות כלכלית.

אתר תדמית ל”המוזג שירותי בר”, החברה מספקת שירותי בר פרימיום לאירועי יוקרה, עיצוב האתר עם קריצה לתחום חיי הלילה לצד אלגנטיות מושקעת

Heading